Het vertrouwde Brugmangevoel

Versterk het merk Brugman keukens & badkamers waarmee zij consistent gepositioneerd wordt binnen de verschillende keuken- en badkamerformules. De Brugman merkwaarden: betrouwbaar, behulpzaam en duurzaam gelden als uitgangspunten door de hele customer journey heen. Daar gingen we natuurlijk graag mee aan de slag!

Klant
Brugman keukens & badkamers
Onderwerp
Herpositionering
Tags
Strategie, concept, content, video & social

Iedere dag Blij met mijn Brugman!

Kwalitatieve keukens en badkamers, ontzorgd worden, blij zijn met het hele aankooptraject en trots zijn op het eindresultaat; een keuken of badkamer kopen doe je niet zomaar. Brugman keukens & badkamers is hét synoniem voor betrouwbaar, behulpzaam en duurzaam. Al meer dan 50 jaar en met 34 winkels door heel Nederland. Deze gedachte staat centraal in de nieuwe positionering van Brugman, die we voor dit mooie retail label mochten ontwikkelen.

Header Brugman Retina NEW@0,5x

De doelgroep in beeld

De doelgroep van Brugman hecht waarde aan zekerheid en gaat het liefst voor een bekend en vertrouwd adres. Ze hebben een gezonde levensstijl, zijn actief en maatschappelijk bewust. Vrije tijd en familie staan centraal. Dit hebben we vastgelegd in een uitgebreide beeldbank. We richten ons op 50-plussers met en zonder kinderen, en 35-plussers die zichzelf de kwaliteit van het ouderlijk huis gunnen.

Het Brugmangevoel... de rationale

Ken je dat? Dat fijne gevoel dat alles klopt. Dat je keuken en badkamer echt op maat bedacht zijn voor jou en je gezin. Dat het vanzelfsprekend is dat je keuken dé plek is waar iedereen lacht, eet en samenkomt. En dat de badkamer iedereen begroet met een ontspannen wellness gevoel. Het is het ultieme Brugmangevoel. Ervaar het zelf. Zodat jij iedere dag kan zeggen… Blij met mijn Brugman!

20221212_BrugmanKeukens-JoniIsraeli-014-ER5_6171 Copy 2
Brugman_Gevoelbeeld_half

“We houden van super goede kwaliteit, van verantwoorde materialen voor mens en maatschappij en van langdurige relaties met onze klanten. Van generatie op generatie.”

Doorlopende communicatie

Naast de positionering en het laden van het merk, werken we samen met team Brugman aan verdere naamsbekendheid en doorlopende (winkel)acties. Zo zorgen we ervoor dat het merk jaarrond zichtbaar is aan de hand van een retailkalender die gebruikmaakt van verschillende media.

Acties-brugman

Brugman TV Commercial

Om de grote doelgroep te bereiken ontwikkelden we non-spot billboards rondom de programma’s Fout Maar Goud en The Masked Singer. Hoe vertaal je deze programma’s, gefocust op guilty pleasures, gouden discoballen en mysterieuze zangers en zangeressen, door naar Brugman? Wij brachten ze samen met het feel-good Brugmangevoel, gewoon in de eigen keuken en badkamer.

TVC billboard video Brugman

Header Brugman Retina Copy 3@0,5x

Hebben we je aandacht?

Duik in onze dm of vul onderstaand formulier in.
Wij horen graag van je!