Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

Helsinki: Hotspots en HubSpot

Geschreven door: John Baas - 4 minuten leestijd

Elk jaar gaan we er met het hele bedrijf een weekend op uit. Lekker met zijn allen op pad. Voor de fun, en niet onbelangrijk, om kennis uit te wisselen. Dat betekent bij Campagne dat je een trolley of weekendtas in mag pakken. Want die kennis èn die fun delen we met de bureaus uit …

Lees verder

Campagne was erbij

Geschreven door: Marc van Bakel - 2 minuten leestijd

Op donderdag 11 oktober was ik namens Campagne bij OnBrand’18 in de SugarCity in Amsterdam. OnBrand’18 is het grootste Europese branding evenement in onze branche. Tal van strategen, creatieven, CEO’s, CMO’s en visionairs brengen hun verhaal. Met als doel dat wij daar weer van kunnen leren. En dat willen we wel. Ik hoorde tijdens de …

Lees verder

Een totaal andere ‘blik van boven’!

Geschreven door: Marcel Miog - 3 minuten leestijd

Je ziet ze steeds vaker; als hulpmiddel bij incidenten en zoekacties, in het journaal, voor mooie luchtfotografie en voor spectaculaire video opnames: drones! De techniek heeft de laatste jaren een enorme sprong gemaakt en iedereen lijkt een drone te kunnen besturen. Daarmee worden drones voor bedrijven een steeds mooiere tool om in te zetten voor …

Lees verder

Meten is (meer) weten!

Geschreven door: Tessa Pereboom - 5 minuten leestijd

Hoe doe je dat? Het verzamelen van waardevolle inzichten draagt enorm bij in de realisatie van je communicatiedoelstellingen. Bijvoorbeeld bij de ontwikkeling van een succesvolle communicatiestrategie, de lancering van een nieuw product of bij de toetsing van de opgestelde KPI’s. Er zijn ontzettend veel (communicatie)vraagstukken te bedenken waar onderzoek relevant is. We zien dan ook …

Lees verder

Stage lopen bij een reclamebureau in Rotterdam? Lees mijn verhaal!

Geschreven door: - 4 minuten leestijd

Toen ik solliciteerde voor mijn derdejaars meewerkstage in het communicatieveld kwam ik terecht bij Campagne. Een stage zoeken is niet makkelijk. Ik vond de mijne niet via een stagemarkt, maar gewoon door simpelweg veel bedrijven te mailen die ik vond op Google. Ik wist goed wat ik wilde leren en wat ik zocht: een echt …

Lees verder

Uber tof

Geschreven door: Marc van Bakel - 5 minuten leestijd

Leesvoer voor in de vakantie. Omdat anders denken veel kan opleveren. Onlangs sprak ik een klant die zich afvroeg of zijn organisatie nog wel bestaansrecht heeft. Ze leveren fraaie diensten. Maken bijzondere producten. En de medewerkers zijn trots op hun bedrijf. Met een corporate identity die staat als een huis, met een puik imago. Ze …

Lees verder
1 2 3 4 5 7