Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

Scandia Maritime Outfitters

Opdrachtgever: Scandia Maritime Outfitters
Alle contentStorytellingVideo

Scandia Maritime Outfitters zocht een manier om hun corporate story te vertellen. Een verhaal waarin hun kernwaardes zoals kwaliteit, vertrouwen en veiligheid zijn verwerkt. Een verhaal dat laat zien dat ze alles in huis hebben: van design tot productie. Laat dat maar aan ons over! We hebben er een persoonlijke storytelling video van gemaakt waardoor de …

Lees verder

Catharina Onderzoeksfonds

Opdrachtgever: Catharina Onderzoeksfonds
Alle contentStorytellingVideo

Het Catharina Onderzoeksfonds is als onderdeel van het Catharina ziekenhuis nu bezig met de behandelingen van de toekomst. Zonder onderzoek, geen vooruitgang. Maar dit kunnen ze niet zonder de samenwerking met begripvolle donateurs. Campagne is gevraagd om te helpen met het werven van donateurs die het onderzoek naar kanker, en hart- en vaatziekten willen steunen. …

Lees verder

Helsinki: Hotspots en HubSpot

Geschreven door: John Baas - 4 minuten leestijd
Alle contentAmin worldwideBlogsFun at CampagneOnline marketing

Elk jaar gaan we er met het hele bedrijf een weekend op uit. Lekker met zijn allen op pad. Voor de fun, en niet onbelangrijk, om kennis uit te wisselen. Dat betekent bij Campagne dat je een trolley of weekendtas in mag pakken. Want die kennis èn die fun delen we met de bureaus uit …

Lees verder

Campagne was erbij

Geschreven door: Marc van Bakel - 2 minuten leestijd
Alle contentBlogsEventsFun at Campagne

Op donderdag 11 oktober was ik namens Campagne bij OnBrand’18 in de SugarCity in Amsterdam. OnBrand’18 is het grootste Europese branding evenement in onze branche. Tal van strategen, creatieven, CEO’s, CMO’s en visionairs brengen hun verhaal. Met als doel dat wij daar weer van kunnen leren. En dat willen we wel. Ik hoorde tijdens de …

Lees verder

Een totaal andere ‘blik van boven’!

Geschreven door: Marcel Miog - 3 minuten leestijd
Alle contentBlogsVideo

Je ziet ze steeds vaker; als hulpmiddel bij incidenten en zoekacties, in het journaal, voor mooie luchtfotografie en voor spectaculaire video opnames: drones! De techniek heeft de laatste jaren een enorme sprong gemaakt en iedereen lijkt een drone te kunnen besturen. Daarmee worden drones voor bedrijven een steeds mooiere tool om in te zetten voor …

Lees verder

Meten is (meer) weten!

Geschreven door: Tessa Pereboom - 5 minuten leestijd
Alle contentBlogsResearch & insights

Hoe doe je dat? Het verzamelen van waardevolle inzichten draagt enorm bij in de realisatie van je communicatiedoelstellingen. Bijvoorbeeld bij de ontwikkeling van een succesvolle communicatiestrategie, de lancering van een nieuw product of bij de toetsing van de opgestelde KPI’s. Er zijn ontzettend veel (communicatie)vraagstukken te bedenken waar onderzoek relevant is. We zien dan ook …

Lees verder
Toon meer