Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

10 jaar Samen Santeon!

Opdrachtgever: Santeon

Santeon is de Nederlandse ziekenhuisgroep waarbinnen zeven topklinische ziekenhuizen open samenwerken. Campagne ontwikkelde een interne campagne om de bekendheid van en de kennis over Santeon onder de ruim 26.000 medewerkers te vergroten. Hierna werd de externe campagne gelanceerd, om het merk Santeon onder zorgconsumenten en doorverwijzers te laden. Als onderdeel hiervan ontwikkelden we een expositie, die …

Lees verder

Week van de Coöperatie

Opdrachtgever: Rabobank Drechtsteden

Rabobank viert jaarlijks het coöperatieve gedachtegoed tijdens de Week van de Coöperatie. Leden én klanten in de Drechtsteden lieten we via een divers programma ervaren hoe Rabobank verbindingen legt tussen klant, verenigingen, bank en de lokale samenleving. En het resultaat was er, elk event zat bomvol!

Wat is zakelijk leasen?

Opdrachtgever: ProMobility

Leasen roept regelmatig vragen op en ook de vraag ‘waarom leasen bij ProMobility?’ wordt vaak gesteld. Met deze animatie geven we in enkele minuten een helder antwoord op veelgestelde vragen over autolease en leggen we uit waarom ProMobility de juiste keuze is.  

NOAB-keurmerk

Opdrachtgever: NOAB

NOAB staat voor de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. Alleen gecertificeerde leden mogen het NOAB-keurmerk voeren. NOAB-kantoren richten zich met name op MKB’ers en ZZP’ers.  Om MKB’ers en ZZP’ers zich bewust te maken van de meerwaarde van een administratiekantoor of belastingadvieskantoor met een NOAB-keurmerk, ontwikkelde Campagne, voorafgegaan door kwalitatief marktonderzoek met een 0-meting, een resultaatgerichte communicatiecampagne: primaire …

Lees verder

Sectorinstituut Transport en Logistiek

Opdrachtgever: Sectorinstituut Transport en Logistiek

Zorg voor een veilige en gezonde werkomgeving. Met de RI&E van het Sectorinstituut Transport en Logistiek. Een veilige en gezonde werkplek is belangrijk, zodat werknemers hun werk veilig kunnen uitvoeren en klanten op efficiënte wijze worden geholpen. Een RI&E (Risico Inventarisatie en Evaluatie) is hét middel om ondernemingen in de transport- en logistieksector te laten …

Lees verder

The Big Blue

Opdrachtgever: BG Freight Line

Sergey Pavlenko, kapitein met bijna 30 jaar ervaring bij BG Freight Line. Wie anders dan hij kan ons laten zien wat BG Freight Line onderscheidt als organisatie? Een indrukwekkend verhaal dat we tijdens drie intensieve draaidagen in de Rotterdamse haven wisten vast te leggen in deze brand video. Bekijk onze creatieve doorvertaling van het verhaal …

Lees verder

End of content

No more pages to load