Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

Een totaal andere ‘blik van boven’!

Geschreven door: Marcel Miog - 3 minuten leestijd

Je ziet ze steeds vaker; als hulpmiddel bij incidenten en zoekacties, in het journaal, voor mooie luchtfotografie en voor spectaculaire video opnames: drones! De techniek heeft de laatste jaren een enorme sprong gemaakt en iedereen lijkt een drone te kunnen besturen. Daarmee worden drones voor bedrijven een steeds mooiere tool om in te zetten voor …

Lees verder

Meten is (meer) weten!

Geschreven door: Tessa Pereboom - 5 minuten leestijd

Hoe doe je dat? Het verzamelen van waardevolle inzichten draagt enorm bij in de realisatie van je communicatiedoelstellingen. Bijvoorbeeld bij de ontwikkeling van een succesvolle communicatiestrategie, de lancering van een nieuw product of bij de toetsing van de opgestelde KPI’s. Er zijn ontzettend veel (communicatie)vraagstukken te bedenken waar onderzoek relevant is. We zien dan ook …

Lees verder

Stage lopen bij een reclamebureau in Rotterdam? Lees mijn verhaal!

Geschreven door: - 4 minuten leestijd

Toen ik solliciteerde voor mijn derdejaars meewerkstage in het communicatieveld kwam ik terecht bij Campagne. Een stage zoeken is niet makkelijk. Ik vond de mijne niet via een stagemarkt, maar gewoon door simpelweg veel bedrijven te mailen die ik vond op Google. Ik wist goed wat ik wilde leren en wat ik zocht: een echt …

Lees verder

Uber tof

Geschreven door: Marc van Bakel - 5 minuten leestijd

Leesvoer voor in de vakantie. Omdat anders denken veel kan opleveren. Onlangs sprak ik een klant die zich afvroeg of zijn organisatie nog wel bestaansrecht heeft. Ze leveren fraaie diensten. Maken bijzondere producten. En de medewerkers zijn trots op hun bedrijf. Met een corporate identity die staat als een huis, met een puik imago. Ze …

Lees verder

Het succes van een effectieve communicatiestrategie

Geschreven door: Marieke Brekelmans - 4 minuten leestijd

Hoe verleid je met een effectieve communicatiestrategie 1.500 mensen uit verschillende beroepsgroepen of (latent) werkzoekenden om te kiezen voor het vak vrachtwagenchauffeur? De economie groeit explosief. De vergrijzing speelt op, terwijl er in Nederland steeds minder jongeren zijn. Hierdoor wordt de arbeidsmarkt steeds krapper. Dit heeft gevolgen voor de vraag naar personeel in vele sectoren, …

Lees verder

Als je wilt doen wat je leuk vindt, maak er dan werk van!

Opdrachtgever: Sectorinstituut Transport en Logistiek

  De sector transport en logistiek heeft hard nieuwe chauffeurs nodig. Heel hard. Doelstelling is om 1.500 mensen te werven: mensen die nu ander werk hebben. Of mensen die gaan doorstromen binnen de sector: een zeer aantrekkelijke subsidie is onderdeel van het verleidelijke aanbod. Op maandag 19 maart werd in Gilze de campagne ‘Als je …

Lees verder
1 2 3 4 6