Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

Word een onweerstaanbaar merk

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 8 minuten leestijd
Alle contentBlogsLongreads

Tegenwoordig zijn er steeds meer bedrijven actief bezig met hun merk. Er worden interne en externe samenwerkingen opgezet om dit project serieus aan te pakken, vaak met als doel: ‘het bouwen aan een onweerstaanbaar, succesvol en duurzaam merk’. Een merk waarmee medewerkers en klanten zich verbonden voelen. Een merk dat er toe doet, voor de …

Lees verder

2020 marketing trendrapport: Ontdek de trends en ontwikkelingen in de maritieme en offshore-industrie

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 1 minuut leestijd
Alle contentResearch & insightsWhitepaper

Maar liefst 90% van de door ons geïnterviewde bedrijven geeft aan dat het binden van nieuw talent wordt gezien als hun grootste uitdaging. 60% geeft aan dat digital marketing een belangrijk doel is maar geen prioriteit heeft. Digitalisering gebeurt voornamelijk aan de productiekant, waardoor de mogelijkheden van digital marketing onvoldoende worden benut. Daar liggen mogelijkheden …

Lees verder

WebSummit 2019: Is de Web Summit de moeite waard om te bezoeken?

Geschreven door: Joanne Lammers - 8 minuten leestijd
Alle contentBlogsLongreads

Ruim anderhalve week geleden bezochten Glenn en ik de Web Summit in Lissabon. Zoals je in de blog van Glenn hebt kunnen lezen is de Web Summit het grootste tech event ter wereld. Uiteraard was er veel meer te zien en te beleven dan alleen tech. Zo was er meer dan genoeg aanbod over content, …

Lees verder

Recap Web Summit 2019: ‘People centricity is het nieuwe goud!’

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 9 minuten leestijd
Alle contentBlogsLongreads

Maandag 4 november 2019 om 21.00 was het zover; Joanne en ik vlogen naar Lissabon voor onze eerste Web Summit – het grootste tech event ter wereld. Het ging die week uiteraard niet alleen over tech, er waren ook meer dan genoeg presentaties te bezoeken over content, (digital) marketing en mobile. Maar vooral werd er …

Lees verder

Campagne en STL, één van de kanshebbers op een Effie Award

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 7 minuten leestijd
Alle contentBlogsLongreads

Wel doen, niet doen, wel doen, niet doen … Uiteindelijk hebben we besloten het wél te doen: het insturen van een case voor de Effie van 2019. Samen met de klant uiteraard, want zo werkt dat bij een Effie. Je doet samen mee, het is ook een prijs voor bureau én klant. In deze blog …

Lees verder

Case: kanshebber op een Effie Award 2019

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 7 minuten leestijd
Testimonals

Best spannend. Om als nuchter en resultaatgericht bureau ook een keer in vakprijzen te kunnen denken. Deze zomer hebben we onze case ’Als je wilt doen wat je leuk vindt, maak er dan werk van’ voor onze klant Sectorinstituut Transport en Logistiek (STL) ingediend voor de Effie. Een campagne met een overweldigend resultaat en met …

Lees verder
Toon meer