Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

2020 marketing trend report: Discover the trends and developments in the maritime and offshore industry

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 2 minuten leestijd
Alle contentResearch & insightsWhitepaper

No fewer than 90% indicated that employer branding, retaining new talent in the company, is seen as the biggest challenge and the highest priority. 60% of the companies interviewed indicated that digital marketing is an important goal but not the highest priority. Digitization currently takes place mainly on the production side. There is insufficient investment …

Lees verder

2020 marketing trendrapport uitgelicht. Trend #2: Data en digitalisering

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 4 minuten leestijd
Alle contentBlogs

Vanuit signalen uit de markt, andere trendrapporten en praktijkervaring kunnen we constateren dat de maritieme en offshore-industrie op digital marketingvlak een conservatieve mindset heeft. Digitalisering gebeurt voornamelijk aan de productiekant. Maar is digital marketing voor de bedrijven die actief zijn binnen deze industrie écht de belangrijkste uitdaging of ligt er nog een veel grotere uitdaging …

Lees verder

Don’t worry, be happy

Geschreven door: Marouane Bakour - 3 minuten leestijd
Alle contentStorytelling

Als je de wind niet kunt sturen, dan pas je de zeilen aan. We leven momenteel in een uitdagende tijd waarin we onszelf moeten aanpassen. We beseffen wellicht meer dan ooit dat we blij moeten zijn met wat we hebben, omdat er altijd wel anderen zijn die het minder hebben. ‘Don’t worry, be happy’ is het levensmotto van de 20-jarige …

Lees verder

2020 marketing trendrapport uitgelicht. Trend #1: War for talent en employer branding

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 4 minuten leestijd
Alle contentBlogs

Vanuit signalen uit de markt, andere trendrapporten en praktijkervaring kunnen we constateren dat de maritieme en offshore-industrie op digital marketingvlak een conservatieve mindset heeft. Digitalisering gebeurt voornamelijk aan de productiekant. Maar is digital marketing voor de bedrijven die actief zijn binnen deze industrie écht de belangrijkste uitdaging of ligt er nog een veel grotere uitdaging …

Lees verder

ING BusinessBoost Live – de belangrijkste take-aways

Geschreven door: Marouane Bakour - 6 minuten leestijd
Alle contentEvents

Vorige week woensdag 4 maart was ik aanwezig bij het evenement ING BusinessBoost Live in Ahoy. Dit is het grootste ondernemersevenement van Nederland. De show werd gehost door Pieter Zwart, CEO van Coolblue, en de avond werd gevuld door inspirerende verhalen van verschillende Nederlandse multinationals over hun weg naar groei. Hieronder deel ik mijn belangrijkste …

Lees verder

Je haalt geen koffie of thee, je draait gewoon mee! Een stage bij Campagne in 5 vragen.

Geschreven door: Juriaan van Berkel - 3 minuten leestijd
Alle content

Begin februari is één van de startmomenten voor nieuwe stagiaires, ook bij Campagne. Als een frisse wind waaien de enthousiaste, jonge talenten door het pand. Ze inspireren ons met hun onbevangen blikken en motiveren ons met nieuwe inzichten. Stagiaires zijn dan ook geen tijdelijke studenten maar gewoon onmisbare collega’s. Maar wat vonden de talenten van …

Lees verder
Toon meer