Playground

OUR VOICE
OUR VISION YOUR INSPIRATION

Corporate video's, animaties, interactieve presentaties, infographics, social playbooks, fotografie, (online) magazines, websites, blogs... Content in alle vormen en maten. Online én offline. Altijd volgens een sterke strategie, strak creatief concept en vlijmscherpe uitwerking. Laat je inspireren en verrassen.

2020 marketing trendrapport uitgelicht. Trend #1: War for talent en employer branding

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 4 minuten leestijd
Alle contentBlogs

Vanuit signalen uit de markt, andere trendrapporten en praktijkervaring kunnen we constateren dat de maritieme en offshore-industrie op digital marketingvlak een conservatieve mindset heeft. Digitalisering gebeurt voornamelijk aan de productiekant. Maar is digital marketing voor de bedrijven die actief zijn binnen deze industrie écht de belangrijkste uitdaging of ligt er nog een veel grotere uitdaging …

Lees verder

ING BusinessBoost Live – de belangrijkste take-aways

Geschreven door: Marouane Bakour - 6 minuten leestijd
Alle contentEvents

Vorige week woensdag 4 maart was ik aanwezig bij het evenement ING BusinessBoost Live in Ahoy. Dit is het grootste ondernemersevenement van Nederland. De show werd gehost door Pieter Zwart, CEO van Coolblue, en de avond werd gevuld door inspirerende verhalen van verschillende Nederlandse multinationals over hun weg naar groei. Hieronder deel ik mijn belangrijkste …

Lees verder

Je haalt geen koffie of thee, je draait gewoon mee! Een stage bij Campagne in 5 vragen.

Geschreven door: Juriaan van Berkel - 3 minuten leestijd
Alle content

Begin februari is één van de startmomenten voor nieuwe stagiaires, ook bij Campagne. Als een frisse wind waaien de enthousiaste, jonge talenten door het pand. Ze inspireren ons met hun onbevangen blikken en motiveren ons met nieuwe inzichten. Stagiaires zijn dan ook geen tijdelijke studenten maar gewoon onmisbare collega’s. Maar wat vonden de talenten van …

Lees verder

Word een onweerstaanbaar merk

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 8 minuten leestijd
Alle contentBlogsLongreads

Tegenwoordig zijn er steeds meer bedrijven actief bezig met hun merk. Er worden interne en externe samenwerkingen opgezet om dit project serieus aan te pakken, vaak met als doel: ‘het bouwen aan een onweerstaanbaar, succesvol en duurzaam merk’. Een merk waarmee medewerkers en klanten zich verbonden voelen. Een merk dat er toe doet, voor de …

Lees verder

2020 marketing trendrapport: Ontdek de trends en ontwikkelingen in de maritieme en offshore-industrie

Geschreven door: Glenn Ouëndag - 2 minuten leestijd
Alle contentResearch & insightsWhitepaper

Maar liefst 90% van de door ons geïnterviewde bedrijven geeft aan dat het binden van nieuw talent wordt gezien als hun grootste uitdaging. 60% geeft aan dat digital marketing een belangrijk doel is maar geen prioriteit heeft. Digitalisering gebeurt voornamelijk aan de productiekant, waardoor de mogelijkheden van digital marketing onvoldoende worden benut. Daar liggen mogelijkheden …

Lees verder

WebSummit 2019: Is de Web Summit de moeite waard om te bezoeken?

Geschreven door: Joanne Lammers - 8 minuten leestijd
Alle contentBlogsLongreads

Ruim anderhalve week geleden bezochten Glenn en ik de Web Summit in Lissabon. Zoals je in de blog van Glenn hebt kunnen lezen is de Web Summit het grootste tech event ter wereld. Uiteraard was er veel meer te zien en te beleven dan alleen tech. Zo was er meer dan genoeg aanbod over content, …

Lees verder
Toon meer