Privacy Statement Cookiebeleid |
Door: Marc van Bakel
Op donderdag 11 oktober was ik namens Campagne bij OnBrand ’18 in de SugarCity in Amsterdam. OnBrand’18 is het grootste Europese branding evenement in onze branche. Tal van strategen, creatieven, CEO’s, CMO’s en visionairs brengen hun verhaal. Met als doel dat wij daar weer van kunnen leren. En dat willen we wel.
Ik hoorde tijdens de officiële opening: ‘be thirsty, be hungry’. Het ging hier natuurlijk niet om versnaperingen, maar om de onbedwingbare nieuwsgierigheid die ik vandaag in tal van workshops moest gaan bedwingen. Stel vragen, veel vragen en laat je inspireren. Nou, dat is gelukt. Ik deel graag in vogelvlucht mijn ervaringen van deze dag.
Het gaat te ver om alle presentaties die ik gezien heb en workshops die ik gevolgd heb te herhalen. Ik zou de sprekers tekort doen met een samenvatting. Maar ik heb veel gezien en gehoord. Vandaar deze buzzword bingo, een term die ik vandaag voor het eerst hoorde en maar meteen overneem.
Mijn dag OnBrand’18: sweet memories! En één om te onthouden: anybody can copy your product, but nobody can copy your brand. Meer weten? Neem even contact met me op en ik praat je graag bij.
De toekomst van ons vak, voor communicatiestrategen en marketeers? Die is vandaag zó mooi onder woorden gebracht door Stefan Fountain van PR.CO, alle eer naar deze bevlogen spreker.
Volgend project
Svensson Svensson dichter bij de klant met telen&trends |