Crossmediaal je product lanceren. Maak kennis met PARperfect!

Opdrachtgever: Svensson

Svensson heeft een nieuw, innovatief schermconcept ontwikkeld. Een technologische innovatie die geheel nieuw is voor de doelgroep, en wij zijn gevraagd om dit product in de markt te zitten.

Variable Shading

Het project ging van start onder de naam ‘Variable Shading’. Dit is de letterlijke uitleg van de techniek: het variabel inzetten van schermdoeken om het klimaat in de kas continue te blijven optimaliseren, en daarmee de groei van het gewas te bevorderen.

Een sterk concept vraagt om een sterke naam. PARperfect is ontstaan door het combineren van de producteigenschappen. Het product creëert, het jaarrond, een optimale egale lichtverdeling en een constant PAR-lichtniveau in de kas. De perfecte PAR-omstandigheden voor het gewas: PARperfect.

Animatie

Omdat het een technologische innovatie is die voor de doelgroep nieuw is, ligt de nadruk vooral op het uitleggen van de werking van PARperfect. Om dit goed te visualiseren is er onder andere een animatie ontwikkelt.

Om dieper in te gaan op de inhoud is er verder een presentatie ontwikkelt waarin de resultaten van de lopende cases zijn toegelicht.

De lancering tijdens GreenTech Amsterdam

Eén keer per jaar verzamelen alle professionals uit de tuinbouw zich in de Amsterdam RAI voor de GreenTech. Als pionier en wereldwijd marktleider op het gebied van klimaatschermen ontbreekt Svensson vanzelfsprekend niet op deze beurs. De GreenTech is dan ook hét perfecte moment om PARperfect te introduceren. Dit jaar werd een groot gedeelte van de stand aan PARperfect gewijd met bovenin de stand een frame met schermdoeken die de werking demonstreren. De animatie werd op een groot scherm vertoond voor extra toelichting. Het moderne design van de stand met de strakke animatie en opvallende eyecatcher zorgde voor een sterk totaalplaatje op deze kleurrijke beurs. PARperfect!