Rotterdam
kleurt geel.
415.000+ bezoekers voor dit
iconisch wielerevent.
Klant
Rotterdam Topsport
Onderwerp
Citydressing en
eventpromotie
Tags
Strategie
Concept
Event
Content
Video
Social
Strategie
Van concept tot uitvoering, we deden het allemaal, samen met Rotterdam Topsport. Alles was gericht op het overbrengen van een krachtige boodschap: de Tour de France Femmes draait om meer dan alleen wielrennen. Het gaat om powervrouwen, beweging en de verbindende kracht van sport.
Branding
Activatie
Onze creatieven kenden de kleuren van de Tour als geen ander en werkten onvermoeibaar om elk detail te perfectioneren. We ontwikkelden alle denkbare communicatiemiddelen, zoals de citydressing en buitenreclame, de website, radiospots, social media content en (online) advertenties.
Resultaat
22 teams, 154 renners, legden 200+ kilometers af over 3 dagen en gingen door 3 steden – met meer dan 415,000+ bezoekers.
Together with our friends:
Met duidelijke, impactvolle communicatie, en een goed gedefinieerde strategie werkte we samen om een fantastisch evenement neer te zetten.”

Lisette Eijgelsheim
Projectdirecteur
Rotterdam Topsport







