A world
of wellbeing.
Nieuwe positionering voor marktleider
in luchtzuiverende planten.
Klant
Air So Pure
Onderwerp
Repositioning
Tags
Strategie
Concept
Branding
Website
Foto
Air So Pure, marktleider in luchtzuiverende planten, wilde haar merk herpositioneren voor de B2B-markt. Campagne hielp met een strategie die welzijn centraal stelt, zonder de bestaande merkwaarden te verliezen.
Strategie
In een brand workshop definieerden we ‘welzijn’ als de kern van Air So Pure’s positionering. Deze bredere strategische focus benadrukt hoe planten bijdragen aan een gezonde en inspirerende leefomgeving, thuis en op het werk.
Branding
De nieuwe positionering werd vertaald naar een vernieuwde visuele identiteit en praktische middelen. Van een corporate website en in-store POS-materialen tot een beeldbank die het verhaal van Air So Pure versterkt.
Activatie
We ontwikkelden een volledige merkervaring voor de B2B-markt, met tools zoals een merkcatalogus, beursconcept en plantenhoezen. Deze praktische oplossingen maken het delen van het merkverhaal eenvoudig en doeltreffend.
Resultaat
Air So Pure heeft een sterke, samenhangende merkidentiteit waarmee het merk aantrekkelijker is geworden voor zakelijke klanten en moeiteloos inzetbaar in de B2B-markt.
Wellbeing in
every detail
Campagne herpositioneerde Air So Pure, zette welzijn centraal in de merkstrategie en zorgde voor een doordachte vertaalslag naar alle communicatiemiddelen. Resultaat: een sterk merk dat de B2B-markt overtuigt.
“Campagne heeft ons geholpen om ons verhaal helder en krachtig neer te zetten, met praktische tools die werken.”

Ronald van Schie
Brandmanager
Air So Pure