Beursconcept
IMCD Personal Care

Beursconcept InCosmetics Global: an eye for the future

InCosmetics Global vond dit jaar plaats in Parijs. Deze beurs is al 30 jaar het leading event voor personal care ingrediënten en producten. Ook deze editie hebben we voor IMCD Personal Care en co-exhibitors Nikko Group, Grant Industries en Jan Dekker, een uniek beursconcept van 160 m2 ontwikkeld.

Beursconcept: An eye for the future

IMCD loopt voorop op het gebied van nieuwe ontwikkelingen binnen de personal care industrie. Dit vraagt ze om continue vooruit te kijken naar manieren om te innoveren. Met de blik op de toekomst. Mede daarom stond de stand dit jaar in het thema van: ‘outlook for the future’. We ontwikkelden een ontwerp en vormgeving waarbij woord en beeld de vooruitstrevende manier van werken laten zien.

An eye for detail

Om een hoog niveau van expertise te leveren heeft iedereen bij IMCD een scherp oog nodig. Om de komende trends en veranderende klantbehoeftes te zien maar ook voor nieuwe formulations en leveranciers. Een oog voor detail dat ziet wat hun klanten écht aangaat. Dit oog hebben we een mooie plaats gegeven in het ontwerp, net zoals we bij de Fakuma beurs hebben gedaan. Het gaf de stand een interactieve setting voor presentaties en een echte eyecatcher die de aandacht trok!

Branding beursconcept IMCD Branding beursconcept IMCD Branding beursconcept IMCD Branding beurs concept IMCD

 

👇 Ook leuk

Employer branding
Sectorinstituut Transport en Logistiek

Week van de Werkstress: geen stress op de weg!

Beursconcept en animatie
Employer branding
Sectorinstituut Transport en Logistiek

3.100 mensen een nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur

Content