Privacy Statement Cookiebeleid |
InCosmetics Global vond dit jaar plaats in Parijs. Deze beurs is al 30 jaar het leading event voor personal care ingrediënten en producten. Ook deze editie hebben we voor IMCD Personal Care en co-exhibitors Nikko Group, Grant Industries en Jan Dekker, een uniek beursconcept van 160 m2 ontwikkeld.
IMCD loopt voorop op het gebied van nieuwe ontwikkelingen binnen de personal care industrie. Dit vraagt ze om continue vooruit te kijken naar manieren om te innoveren. Met de blik op de toekomst. Mede daarom stond de stand dit jaar in het thema van: ‘outlook for the future’. We ontwikkelden een ontwerp en vormgeving waarbij woord en beeld de vooruitstrevende manier van werken laten zien.
Om een hoog niveau van expertise te leveren heeft iedereen bij IMCD een scherp oog nodig. Om de komende trends en veranderende klantbehoeftes te zien maar ook voor nieuwe formulations en leveranciers. Een oog voor detail dat ziet wat hun klanten écht aangaat. Dit oog hebben we een mooie plaats gegeven in het ontwerp, net zoals we bij de Fakuma beurs hebben gedaan. Het gaf de stand een interactieve setting voor presentaties en een echte eyecatcher die de aandacht trok!
Volgend project
Campagne Branding Days: de fundering van een herpositionering |