De vraag:
Kunnen we Air So Pure herpositioneren, zonder de bestaande merkwaarden te verliezen, zodat het merk en haar producten (nog) aantrekkelijker worden voor de B2B-markt?
Air So Pure: A world of wellbeing |
Air So Pure, is een coöperatie van telers die samen een ambitieuze missie hebben. De planten van Air So Pure transformeren binnenruimtes en verbeteren de luchtkwaliteit, maar hoe communiceer je deze boodschap op een effectieve manier naar de B2B-markt?
Kunnen we Air So Pure herpositioneren, zonder de bestaande merkwaarden te verliezen, zodat het merk en haar producten (nog) aantrekkelijker worden voor de B2B-markt?
In een brand workshop hebben we de nieuwe koers van Air So Pure vorm gegeven door ‘welzijn’ als primaire USP te definiëren, een verbreding ten opzichte van de eerdere focus op luchtzuivering. Planten zijn namelijk meer dan luchtreinigers; ze verrijken de omgeving thuis, op het werk en op school en dragen bij aan een goed gevoel en ervaring van het binnenklimaat. Deze bredere strategische invalshoek opent de deur naar uitgebreidere communicatie.
Voordat we ons op de B2C-markt kunnen stortten, is het belangrijk om de B2B-strategie te perfectioneren. Air So Pure richt zich vooral op zakelijke klanten. We hebben het voor hen zo makkelijk en moeiteloos mogelijk gemaakt om de planten te verkopen.
A world of wellbeing.
A world of wellbeing
Water, aarde en lucht. De belangrijkste ingrediënten voor leven op aarde. Ons leven. Een leven vol plezier. Betekenis. Groei en aandacht. Een wereld die zich steeds bewuster wordt van de kracht van de natuur en het belang van een gezonde leefomgeving. Een wereld waar mensen meer en meer in harmonie willen zijn met de elementen der aarde. Het geeft ons innerlijke rust, energie en balans. Het zorgt voor ontspanning, focus en verbinding. Daarom zet Air So Pure in op een revolutie. Een groene revolutie die bijdraagt aan het welzijn van ons allemaal. Op school, thuis, op kantoor en in publieke ruimtes.
De Air So Pure collectie is geselecteerd op de bijzondere luchtzuiverende eigenschappen die het verschil maken tussen een gewone plant en planten die bijdragen aan een gezonde leef-, werk- en relaxomgeving. Gekweekt met liefde, aandacht en zorg, precies zoals wij de wereld zouden moeten omarmen. We ontvangen het dubbel en dwars terug. Ontdek de luchtzuiverende groenmakers van Air So Pure en creëer…
…a world of wellbeing.
Onze samenwerking met Air So Pure heeft geresulteerd in een nieuwe positionering voor de B2B-markt die is vertaald naar praktische en toegankelijke tools en middelen; deze faciliteren het moeiteloos communiceren, delen en verspreiden van het merkverhaal en de producten.
De website is vernieuwd aan de hand van de nieuwe corporate identity. Voor een betere zichtbaarheid in de retail zijn in-store POS-materialen ontwikkeld. Een uitgebreide beeldbank brengt het ‘world of wellbeing’-concept tot leven, waardoor de verhalende impact van Air So Pure wordt versterkt. Samen met de omvangrijke merkcatalogus, een beursconcept en nieuwe plantenhoezen, hebben we samen een sterke, samenhangende merkervaring, specifiek gericht op de B2B-markt gecreëerd.
Oeps! We konden je formulier niet vinden.
Volgend project
Campagne Branding Days: de fundering van een herpositionering |