Privacy Statement Cookiebeleid |
Sectorinstituut transport en logistiek 3.100 mensen een droombaan |
De sector transport en logistiek zoekt mensen! Maar er is grote krapte op de arbeidsmarkt en de sector kampt met een negatief imago. Sectorinstituut Transport en Logistiek (STL) zorgt voor instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel in de sector en kwam met de volgende vraag: ontwikkel een campagne waarmee we minimaal 1.500 nieuwe vrachtwagenchauffeurs werven.
Campagne heeft de strategie, het concept en de middelen ontwikkeld voor deze meerjarige campagne.
Er zijn altijd wel redenen te benoemen om niet een volgende stap te zetten of geen ander pad te kiezen: (te) weinig werkervaring is vaak een belangrijke factor. Als je wilt doen wat je leuk vindt, maak er dan werk van! Samen met STL gingen we op zoek naar potentiële chauffeurs met levens- en werkervaring en een gezonde dosis motivatie. Ervaring in de sector was hierbij ondergeschikt. De campagne richtte zich op mensen die op dit moment in een andere sector werken, een mbo-diploma hebben en ca. 25-50 jaar oud zijn. Mensen die hun werk niet meer leuk vinden, en dus de behoefte hebben om wat anders te gaan doen.
Oeps! We konden je formulier niet vinden.
Volgend project
Campagne Van brand identity naar visual identity |