Privacy Statement Cookiebeleid |
In 2019 bestond de woonboulevard 10 jaar, tijd voor een feestje om dit jubileum groots te vieren met bezoekers en winkeliers! Tegenwoordig winkelen veel mensen online, maar de winkels op Woonboulevard Spijkenisse willen graag mensen in hun eigen winkel hebben. Als lead agency heeft Campagne de strategie, het concept en de (online) middelen ontwikkeld voor dit bijzondere jubileum en bijzondere acties.
Wie jarig is, trakteert! Woonboulevard Spijkenisse bestaat 10 jaar, en dat vieren we 10 dagen lang met jubileumaanbiedingen, kortingen, acties en talloze activiteiten op de woonboulevard. Zo maken de bezoekers 10 dagen lang kans op het terugwinnen van hun aankoopbedrag. Daarnaast verloten we tijdens deze periode artikelen met Like&Win acties op Facebook.
Om ook de winkeliers bij dit jubileum te betrekken creëren we online en social content waarbij we samen met de winkeliers terugblikken op 10 jaar Woonboulevard Spijkenisse.
Volgend project
Halter CNC Automation Eén compleet marketing en sales ecosysteem; Hubspot! |