Online activatie
Woonboulevard Spijkenisse - 10-jarig jubileum

353% meer websitebezoekers door online activatie

In 2019 bestond de woonboulevard 10 jaar, tijd voor een feestje om dit jubileum groots te vieren met bezoekers en winkeliers! Tegenwoordig winkelen veel mensen online, maar de winkels op Woonboulevard Spijkenisse willen graag mensen in hun eigen winkel hebben. Als lead agency heeft Campagne de strategie, het concept en de (online) middelen ontwikkeld voor dit bijzondere jubileum en bijzondere acties.

Cashback acties zijn aantrekkelijk voor de bezoeker en de winkelier.

Het concept

Wie jarig is, trakteert! Woonboulevard Spijkenisse bestaat 10 jaar, en dat vieren we 10 dagen lang met jubileumaanbiedingen, kortingen, acties en talloze activiteiten op de woonboulevard. Zo maken de bezoekers 10 dagen lang kans op het terugwinnen van hun aankoopbedrag. Daarnaast verloten we tijdens deze periode artikelen met Like&Win acties op Facebook.

Om ook de winkeliers bij dit jubileum te betrekken creëren we online en social content waarbij we samen met de winkeliers terugblikken op 10 jaar Woonboulevard Spijkenisse.

De resultaten

352,79%
meer websitebezoekers dan week eerder
194,41%
meer paginaweergaven dan week eerder
36.997
organisch bereik op Facebook
266
aanmeldingen via de website voor de cashback actie

Stats

  • 352,79% meer websitebezoekers dan week eerder
  • 194,41% meer paginaweergaven dan week eerder
  • Organisch bereik op Facebook van 36.997
  • 266 aanmeldingen via de website voor de cashback actie

Wil je meer weten over deze case of heb je zelf een project waarover je wilt praten?

Wil je meer weten over deze case of heb je zelf een project waarover je wilt praten?

Hebben we je aandacht?

Duik in onze dm of vul onderstaand formulier in.
Wij horen graag van je!